Labels

zaterdag 16 november 2019

Niets kan ons humeur nog verpesten

Grrrrr. De hele avond aan het pielen geweest om een ingetekend kaartje van Edge (de enige browser die het mogelijk maakt om op een webpagina te tekenen) overgezet te krijgen naar mijn blog. Soms is het werken met de hedendaagse hulpmiddelen een absolute verzoeking. Het programma wil maar niet begrijpen dat ik alleen dat kaartje wil verzenden. Ik krijg er telkens de rest van de webpagina bij kado. Nou ja, het zij zo. Het geritsel in mijn maagstreek heeft weer een aanvang genomen; we staan weer op het punt verre, onbekende oorden te bezoeken. 'We', dat zijn deze keer mijn jongste dochter Roosmarijn en ondergetekenende. De weerkaart van Sri Lanka belooft veel goeds: de komende 14 dagen alleen maar regen, regen en nog eens regen. Gisteren was er voor het laatst een zonnetje te zien. Maar de backpacks zijn gepakt, niets kan ons humeur nog beinvloeden; nou ja, alleen haperende internetpagina's en weersberichten dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten